Matematikos mokau (-si) savivaldžiai
Saločių Antano Poškos pagrindinė mokykla kartu su keturiais partneriais įgyvendina projektą „Matematikos mokau(-si) savivaldžiai – mokausi atsakingai“.
Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti šiuolaikišką bei patrauklų mokiniams savivaldaus mokymo (-si) modelį matematikos pamokose, siekiant pagerinti 10-os klasės mokinių matematikos mokymo (-si) pasiekimus.
Veiklos:
1. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas ir konsultavimas;
2. Mokymo(si) modelio sukūrimas ir pritaikymas.
Šiuo projektu siekiama įgyvendinti Geros mokyklos koncepcijos nuostatas bei stiprinti projekte dalyvaujančių mokyklų Geros mokyklos požymių raišką.
2018-2019 M. M. UGDYMO PLANO ĮGYVENDINIMO ANALIZĖ
2018–2019 m. m. ugdymo planas parengtas darbo grupės, sudarytos iš mokyklos vadovų, metodikos grupių pirmininkų, mokytojų. Planas parengtas vadovaujantis Bendraisiais ugdymo planais, kitais teisės aktais ir sėkmingai įgyvendintas.
2018 m. rugsėjo 1 d. 1-10 klasių sukomplektuoti 9 komplektai, kuriuose mokėsi 134 mokiniai: 38 mokiniai 1-4 kl., 96 mokiniai 5-10 kl.. Ikimokyklinio ugdymo grupę lankė 16 vaikų, mišrią grupę lankė 15 vaikų. Namišių skyriuje 1-4 kl. mokėsi 27 mokiniai, mišrią grupę lankė 10 vaikų. Mokykloje dirbo 36 pedagoginiai darbuotojai: 24 mokytojai, 2 priešmokyklinio ugdymo pedagogės, 2 ikimokyklinio ugdymo auklėtojos, socialinė pedagogė, specialioji pedagogė, logopedė, mokytojo padėjėja, psichologė, 1 būrelio vadovas, 4 neformaliojo ugdymo pedagogės. Iš jų: 12 mokytojų metodininkų, 11 vyresniųjų mokytojų, 3 mokytojai.
Siekdama visapusiško, individualizuoto mokinių ugdymo(si), mokykla daug dėmesio skyrė bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymui, geresnių mokymosi rezultatų siekimui, pamokos kokybės gerinimui, socialinių, emocinių kompetencijų ugdymui ir palankesnės ugdymo(si) aplinkos kūrimui. Siekėme žinias ir gebėjimus kiek galima daugiau įtvirtinti per praktinę veiklą, naudojant mokyklos ir artimiausios aplinkos edukacines erdves. Mokymosi pasiekimų pokyčiai, klasių, mokomųjų dalykų, ugdymo sričių aspektai buvo stebimi ir analizuojami Vaiko gerovės komisijos, metodikos grupių, mokytojų tarybos posėdžiuose. Mokykloje pakartotinai atliktas mokinių mokymosi stilių tyrimas, patyčių tyrimas 5-10 klasėse, 1-5 klasių mokinių bei naujai atvykusių mokinių adaptacijos tyrimas. Daug dėmesio skirta organizuojant pagalbą mokiniui. Pradinėse klasėse skirtos papildomos valandos matematikai, lietuvių, anglų kalboms. Vyresnių klasių mokiniams pasiūlyta ir jie rinkosi lietuvių k., matematikos, biologijos, istorijos modulius. Pagal poreikį mokiniams teiktos asmeninės ir grupinės konsultacijos.
Daugiau informacijos rasite čia ...
Last Updated (Tuesday, 05 November 2019 21:57)