Matematikos mokau (-si) savivaldžiai
Saločių Antano Poškos pagrindinė mokykla kartu su keturiais partneriais įgyvendina projektą „Matematikos mokau(-si) savivaldžiai – mokausi atsakingai“.
Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti šiuolaikišką bei patrauklų mokiniams savivaldaus mokymo (-si) modelį matematikos pamokose, siekiant pagerinti 10-os klasės mokinių matematikos mokymo (-si) pasiekimus.
Veiklos:
1. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas ir konsultavimas;
2. Mokymo(si) modelio sukūrimas ir pritaikymas.
Šiuo projektu siekiama įgyvendinti Geros mokyklos koncepcijos nuostatas bei stiprinti projekte dalyvaujančių mokyklų Geros mokyklos požymių raišką.
PATVIRTINTA
Saločių Antano Poškos pagrindinės mokyklos
direktoriaus 2019 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. V-10
SALOČIŲ ANTANO POŠKOS PAGRINDINĖS MOKYKLOS
2019 METŲ VEIKLOS PLANAS
SUDERINTA
Mokyklos tarybos pirmininkė
Jurga Gylytė Pečiokienė
2018 METŲ VEIKLOS ANALIZĖ
2018 m. rugsėjo 1 d. mokykloje mokėsi 160 1-10 klasių mokinių ir 41 ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikas. Saločiuose - 133 1-10 klasių mokiniai ir 16 vaikų ikimokyklinėje ugdymo grupėje, 15 priešmokyklinio ugdymo grupėje. Namišių skyriuje – 27 1 - 4 klasių mokiniai ir 10 mišrioje ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėje. Sudaryta 14 klasių komplektų: 11 Saločiuose, 3 Namišiuose. Į mokyklą pavežami 115 mokinių (57% visų mokinių) maršrutiniais bei mokykliniu autobusais. Mokykliniu autobusu mokiniai vežami ir į sportinius, kultūrinius bei edukacinius renginius, išvykas ir ekskursijas.
Įgyvendindama 2018 metų veiklos plano tikslus ir uždavinius, mokykla siekė gerinti pamokos kokybę, stiprinti socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymą, užtikrinti kokybišką mokymosi pagalbą, skatinti pedagogų lyderystę, gerinti mokyklos mikroklimatą. Mokytojų metodikos grupės derino ir aptarė mokinio individualios pažangos stebėjimo ir fiksavimo galimybes, siekiant mokymo(si) pažangos gerinimo. Dalindamiesi gerąja patirtimi mokytojai pristatė aktyviuosius mokymosi metodus, kurie padaro pamoką šiuolaikiška, leidžia mokiniams siekti aukštesnių asmeninių pasiekimų ir asmeninės ūgties. MVGK nuolat vyko posėdžiai ieškant pagalbos būdų žemų pasiekimų mokiniams, mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
Jau penktus metus dalyvavome 4, 6, 8 klasių NMPP ir trečius metus 2 klasės diagnostiniame tyrime, šių tyrimų rezultatai ir toliau lieka priemone, kuri suteikia mokytojams galimybę numatyti būdus, kaip padėti mokiniams individualiai, ieškoti metodų, kurie padėtų tobulinti mokymą ir mokymąsi. Pradinių klasių mokytojos didesnį dėmesį skyrė skaitymo technikos tobulinimui ir pateiktos informacijos radimo gebėjimų ugdymui, raštingumo ugdymui. Aptarus rezultatus su mokiniais, parengti individualūs pagalbos planai, analizuotos mokinių individualios pažangos stebėjimo ir gerinimo galimybės. Atnaujintas ir direktorės patvirtintas ,,Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas“.
Daugiau informacijos rasite čia...
Last Updated (Friday, 22 March 2019 22:17)